ASLINDA HER KİTAP FARKLI BİR DİYARA YOLCULUKTUR...

12 Eylül 2015 Cumartesi

BLOGLA İLGİLİ KÜÇÜK BİR DUYURU


Bazılarınız bana neden kuzenimin ilgilenmediğini sorunca ben de genel bir duyuru yazmak istedim.

Blogu kuzenimle açmaya karar verdik ve ben bloğu açtım, düzenledim. Postları da yazdım. Kuzenim liseye yeni geçtiği için ilgilenemiyordu. Ben de yeni okuluna alışması zaman alır diye bir şey demedim. Yaz gelince kuzenim post yazmaya çalışmış ama yazamamış. Önceden kitapları severdi ama artık okumuyor. işte gördüğünüz gibi bir kaç kez denemek istedi ama olmadı.

Kendisi de blogla ilgilenmediğini ve çıkmak istediğini söyledi. Ben de kabul ettim. Yani bundan sonra bloğun sahibi sadece benim ve ben okuldan fırsat buldukça ilgileneceğim. Bloğu kapatmayı düşünmüyorum. Zaten yeni yeni alışıyorum, acemiyim blog işlerinde. Bloğu düzenlemek için de kodlar gerekiyormuş. Ben de kodlardan hiç anlamam. Ama bir şekilde idare ediyorum ve ilerde kendimi geliştiririm sanırım.


Yani bundan sonra gerçekten sadece ben varım. İstediğinizi sorabilirsiniz. Yorumunu istediğiniz kitapları belirtebilirsiniz. Okul zamanı fazla vaktim olmuyor. Bu sene MF olacağım ve daha zor geçecek. Ama fırsat buldukça okulda yazıyorum ve hafta sonları da taslakları pc ye geçirmeye çalışacağım. Bir veya iki haftada bir post yayınlamaya çalışırım. 

Kendinize iyi bakın. Okullara az kaldı. Başarılı olun ve ülkemiz için dua etmeyi unutmayın. İyi günler :)

                                                  -AMARİL-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığız. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...