ASLINDA HER KİTAP FARKLI BİR DİYARA YOLCULUKTUR...

12 Eylül 2015 Cumartesi

TANITIM / THE 100 EVE DÖNÜŞ - KASS MORGAN (THE HUNDRED#3)


Yazar: Kass Morgan
Çevirmen: Selen Ak
Yayınevi : GO!
Sayfa Sayısı: 328
Baskı Tarihi: 10 Eylül 2015
Tür: Aksiyon, Macera, Post-apokaliptik dram, Bilim kurgu
Tanıtım Bülteni:

İnsanoğlu Eve Dönüyor

100 ekibi Dünya'ya inişlerinden haftalar sonra nihayet bir düzen kurmayı başarmıştır ama Kolonicileri taşıyan yeni iniş gemilerinin Dünya'ya gelmesiyle birlikte, hassas dengeler yavaş yavaş bozulmaya başlayacaktır.

Dünya'ya acil iniş yapan Koloniciler arasındaki GLASS yeni bir başlangıç umuduyla geldiği bu gezegende, hayallerindekinden çok farklı gerçeklerle karşı karşıya kalacaktır. 

Yaralı Koloniciler için canla başla çalışan CLARKE'ın aklında tek bir şey vardır: 

Dünya'da bir yerde yaşama ihtimali olan anne ve babasını bulmak. 

Wells, Yardımcı Şansölye ve muhafızlarının gelişiyle sarsılan otoritesini korumaya çalışırken Bellamy geride bıraktığını sandığı suçuyla yüzleşmekle kaçıp gitmek arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. 

100 ekibi ya Dünya'da buldukları özgürlükleri için mücadele edecek ya da sahip oldukları her şeyi ve sevdikleri herkesi kaybedecektir.
The 100 serisinin dizisi de var. İzlediğim ve bitirmem gereken bir sürü dizi olduğu için henüz başlayamadım. Daha yeni tatilden geldik ve kitap okumak istemiyor canım ben de kendimi dizilere verdim. 

Dün tüm gün Lost izledim. Tv de yayınlandığı zamanlarda annem her gün bakıyordu ama ben o zamanlar küçük olduğum için ya da ilgimi çekmediği için izlemedim. Ama gerçekten harika bir dizi. İçinde her şey var. Gizemler, sırlar, aşk, heyecan ve korku… O insanların aile olmaya alışmaları harika bir şey. Karakterler o kadar derin işlenmiş ki şaşırıyorum. Of ben kitaptan diziye geçtim. Oradan oraya atlıyorum ;)

Neyse siz Lost’u da The 100’ü de izleyin. Ben de yakında The 100’e başlarım. Ama önce Person of İnterest’in son iki bölümünü izleyeceğim. O dizide harika yapay zeka üzerine. Ama bir çok konu var.


Bu arada The 100, 3.sezon onayını almış :)
                                             -AMARİL-
                                                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığız. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...