ASLINDA HER KİTAP FARKLI BİR DİYARA YOLCULUKTUR...

17 Eylül 2015 Perşembe

YARIN LABİRENT:ALEV DENEYLERİ VİZYONA GİRİYOR!!!

LABİRENT: ALEV DENEYLERİ

Vizyon Tarihi: 18 Eylül 2015 (2s 11dk)
Yönetmen: Wes Ball
Oyuncular: Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster,  Nathalie Emmanuel, Aidan Gillen
Tür: Macera , Bilimkurgu , Aksiyon
Ülke: ABD
Orijinal adı: Maze Runner: The Scorch Trials

TANITIM:

2014 tarihli roman uyarlaması bilimkurgu aksiyonu Labirent: Ölümcül Kaçış'ın devamı olan filmde, kapana kısıldıkları Labirent deneyinden kurtulmayı başaran gençleri bu sefer dış dünyada hiç de ummadıkları tehlikeler bekliyordur.
Kıyamet sonrası bir manzarayla karşılaşan ve bir şekilde 'değerli' olduklarına inanan gençler, kendileri için hazırlanan planların ikinci aşamasına geçtiklerinden haberdar değildir.

Serinin bu bölümünde Thomas ve Kayranlı dostları şimdiye kadarki en zorlu mücadelelerini vermek zorundadır: İsyan olarak bilinen gizemli ve güçlü organizasyon hakkında ipuculara ulaşmak.

Filmin başrollerinde Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Nathalie Emmanuel, Aidan Gillen yer alıyor, yönetmenliğini ise Wes Ball üstleniyor.

BENİM DÜŞÜNCELERİM:

Evet kardeşimle aylardır beklediğimiz film nihayet yarın vizyonda olacak. Tam olarak ne zaman gideceğimizi bilmiyorum. Belki yarın gideriz, ya da pazartesi günü. Ama mutlaka gideriz. Ben de sinema yorumunu sizlerle paylaşırım tabi ki :D Çünkü bu seriyi çok seviyorum. Uyumsuz’dan daha etkileyici ve güzel geldi bana. Tabi altında başka mesajlar da yatmıyor. Ya da varsa da ben fark etmedim.

İlk filmin sonundan belli kitapla paralel gitmeyecek. Yani tabi ki aynısı olacağını beklemiyordum. Ama umarım güzel bir film olmuştur. Belki Kuralsız’da olduğu gibi kitapta olmayan aksiyon sahneleri yapmışlardır. 
Tek temennim Dylan O’BRİEN’in bu seride başrol olması…

Çok iyi bir oyunculuğu var ve ilk filmdeki havası Teenwolf’ta oynadığı yumuşak ve komik karakterden çok farklı. Teenwolf’un 3.sezonunda da anlaşılacağı gibi kötü karakterleri çok iyi canlandırıyor ve bu konuda ödül bile aldı. İlk filmde de gerçekten rolünün hakkını vermişti. Zeki karakterleri oynaması ona çok yakışıyor. Eminim yine güzel oynamıştır…

İlk filmi sinemada izleyememiştim. Çünkü o zamanlar daha kitaplarını okumamıştım ve illaki gidelim diyen hayran bir kardeşim de yoktu ;)
Gerçi ilk filmi izledikten sonra kitaplarını okudum. Normalde ilk kitapları okuma taraftarıyım. Ama böyle oldu. Uyumsuz’da da böyle olmuştu. Seriyi arkadaşlarım, doğum günümde hediye ettiği için hepsini ard arda okudum. Hatta kardeşim benden önce seriyi bitirdi. Ama ilk kitabı nasıl olsa filmini izledim diyerek okumadı o ayrı mesele :P

Neyse inşallah siz de sinemasına gidebilirsiniz. Okullar açılmadan önce çok güzel kafa dağıtmış oluruz ;)

FRAGMANI ŞURADAN BAKABİLİRSİNİZ:

http://www.beyazperde.com/filmler/film-231434/fragman-19538704/



                                              -AMARİL-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığız. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...