ASLINDA HER KİTAP FARKLI BİR DİYARA YOLCULUKTUR...

20 Şubat 2016 Cumartesi

HARPER LEE DÜN VEFAT ETMİŞ!!



Nelle Harper Lee ABD'li yazar. 

Doğum: 28 Nisan 1926, Monroeville, Alabama, ABD
Ölüm: 19 Şubat 2016, Monroeville, Alabama, ABD
Kitaplar: Bülbülü Öldürmek, Tesbih Ağacının Gölgesinde
Filmler: Bülbülü Öldürmek
Ebeveynleri: Frances Cunningham Finch, Amasa Coleman Lee
Eğitim: Monroe County High School (1944), Oxford Üniversitesi

Harper Lee vefat etmiş dün, kitapcumhuriyetim’in yazdığı haber sayesinde öğrendim ve size de duyurmak istedim.

Şu an ben Bülbülü Öldürmek’i okuyorum ve bir çocuğun gözünden ırk ayrımcılığını harika bir şekilde anlatmayı başarmış yazar. Pulitzer ödülü alan ilk romanından 55 yıl sonra, tekrar roman yazmış: Tesbih Ağacının Gölgesinde…

Açıkçası yazarın 55 yıl sonra neden 2. Bir roman çıkardığını çok merak ediyorum. Sanırım ölmeden önce harika bir eser daha bırakmak istedi bizlere. Nedenini henüz araştırmadım ama biliyorsanız yorum yazabilirsiniz. 

Üstelik 2. Romanı daha yeni çıkmıştı ve Harper Lee dün ölmüş, okuyunca baya şaşırdım ve üzüldüm. Çok sade ve açıklayıcı bir şekilde yazmış romanını, bir harika yazar daha bu dünyadan göçtü. 89 yaşındaymış. Belki bize çok geliyor bu yaş ama eminim su gibi geçmiştir. İnsan ölüme ne kadar yaklaşırsa o kadar dünyadan ayrılmak istemez…


Allah ailesine ve sevenlerine sabır, metanet versin inşallah…

                                             -AMARİL-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığız. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...