7 Haziran 2017 Çarşamba

Animasyon Tanıtım// The Boss Baby


Vizyon Tarihi: 31 Mart 2017
Yapımı : 2017 - ABD
Tür : Animasyon ,  Komedi
Süre: 97 Dak.
Yönetmen : Tom McGrath
Seslendirenler : Steve Buscemi ,  Alec Baldwin ,  Lisa Kudrow ,  Jimmy Kimmel ,  Miles Christopher Bakshi
Senaryo : Michael McCullers
Yapımcı : Denise Nolan Cascino


ANİMASYON ÖZETİ:
7 yaşındaki Tim Templeton, anne ve babasıyla birlikte çok mutlu bir hayat sürerken güzel günlerin sonu, bir erkek kardeşinin olduğunu öğrenmesiyle gelir. Ancak kardeşi hiç de diğer bebekler gibi değildir, büyük insanlar gibi konuşan, takım elbise giyip bond çanta taşıyan bu bebeğin amacı, Puppy Şirketi'nin başkanının kurduğu komployu boşa çıkarmak, dünyadaki sevgi dengesinin bozulmasını önlemektir. Tim, bebeğin bir an önce gidebilmesi için işbirliği yapmaya karar verir.
Patron Bebek : Fotograf

Merhaba uzun zamandır yoktum buralarda. Birkaç gün önce izlediğim harika animasyonu sizlerle paylaşmak istedim. Animasyon pek fazla izlemem ama o gün bu animasyondan küçük bir kesit gördüm ve izlemek istedim. Kardeşimle izledik ve harikaydı bence :)


Çok güzel bir temayı işlemişler. "Herkese yetecek kadar sevgi vardır. "


Patron gibi giyinen, büyük adam gibi konuşan, oyun oynamak değil de iş yapmayı seven bir bebek düşünün :) Güzel düşündünüz mü? Çok garip değil mi? Bunu fark eden anne baba değil de bu bebeğin abisi 7 yaşındaki Tom :) Bebek eve geldiğinden beri onu sevmeyen ve bu özellikleri fark edince iyice ona gıcık olan Tom zamanla ona ısınıp sevecek mi? Bebekler neden patronluk taslıyor? Bu bebeklerin amacı ne? ve daha fazlası bu animasyonda ;)) 

Bebeğin Tim e son kısımda olan sözleri harikaydı. Çok samimi, sevimli bir animasyondu yaa herkes izlemeli. Özellikle kardeşi olacak küçük çocuklara izletilmeli :))

Çoğunlukla gülümseyerek izledim. Hatta hiç beklemezdim bunu ama sonunda çok duygulanıp biraz Ağlamış olabilirim. Yani sonuçta bir animasyon denilip geçilmemeli. Çok güzel duygular hissettirdi bana ;)


Farklı ama güzel bir konusu vardı , Tim hayal gücü çok geniş olan bir çocuktu. Onun hayallerini ve oyuncaklarla kendine kurduğu o dünyayı izlemek çok güzeldi. Bebek ve Tim in yaşadığı maceralar, birbirlerinden hiç hoşlanmazken sonradan birbirlerine muhtaç olmalarıyla beraber sevmeye başlamaları harikaydı ;))


Kardeşlik duygusunu, kıskançlığı, anne babanın yeni doğan bebeğe olan ilgisini güzel aktarmışlar.


Büyük adam gibi konuşan, patron gibi giyinen bir bebeğin ve tüm ilgi üzerinde olan çocukluğunu yaşayan hayal gücü geniş ama sonradan bir kardeş gelmesi üzerine o ilginin alakanın azalmasıyla üzülen bir çocuğun hikayesi bu. Gerçekten çok seveceksiniz ;))

Bebek gerçekten bebek olduğu zamanlarda çok sevimliydi. Tom da onu o durumdayken yalnız bırakmayıp kucağında taşıyordu ve bu bence çok güzeldi. Beraber bisiklete binip bakıcı (?) dan kaçmaları en eğlenceli kısımlardı. Birbirlerine yardım etmeleri falan inanılmaz hoştu. Son kısımda ikisi de istediği şeyi elde etmişken yine de içlerinde eksiklik duygusu olması ve birbirlerini özlemeleri ve yaptıkları o şey çok duygusaldı :) 

Ya izlemeniz lazım anlatamam çok tatlı bir animasyondu :) Aslında çocuklardan çok yetişkinlere hitap ediyordu. Yani konusu basit değil çok zekice kurgulanmış. 

İnşallah bir daha ki postta görüşürüz. Sınav bitince kitap yorumuna devam edeceğim. Sınavla alakalı da bir yazı yazarım. Büyük ihtimal mezuna kalacağım. Çünkü istediğim yer çok yüksek ve ben bu sene yeterince emek verdiğimi düşünmüyorum. Ama bu sefer gündüz ders akşam kitap okuma olarak devam edeceğim. Kitaplardan ayrı kalınca moralim bozuluyor :)

*Bende izleme isteği uyandıran o tatlı video:

*Son olarak fragman adresi vereceğim bir bakın:


-Amaril-



6 yorum:

  1. çok methetmişsin, izleme ihtiyacı uyandı bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izleyin :) o istek uyandıysa o zaman doğru bir şekilde tanıtmışım demektir ;))

      Sil
  2. Tam da dün açmaya çalıştım bu animasyonu ama , küçük kardeşim olunca mecbur dublaj aradım ama bulamadım izleyememenin hüznü içindeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kötü olmuş. Dublaj vardır elbet. Ya da yoksa bile çıkarırlar inşallah. Siz kendiniz izleyin kardesinizle başka bir şey izlersiniz artık. Dublajinin olmadığını bilmiyordum :(

      Sil
  3. DVD'sini aldığım bu animasyon şu an biz de her gün en az 1 kere bıkmadan,usanmadan,aynı keyifle izleniyor :)
    Derya'nın Spor Günlüğü'nün başlattığı Blog Keşif Etkinliğinden geldim.G+ ekledim sizi.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel :) cidden bayagi iyi bir animasyondu bende çok keyif aldım ;))
      Bende sizi takip ediyorum hemen ☺😊

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...