19 Şubat 2018 Pazartesi

12.ANKARA KİTAP FUARI


(o acelede bu fotoğrafı çekebildim )

Dün 12.Ankara Kitap Fuarına gittim arkadaşlarımla. O kadar özlemişim ki kitaplarla iç içe olmayı...

2 yıl sonra tekrar gittim kitap fuarına. Geçen yıl fırsat olmamıştı. Bu yıl nasip oldu şükür J işte o kadar içten istedim ki demek ki, hiç olmayacakken oldu işte gittim 😊 dershane ve diğer şeylerden hiç vaktim olmuyordu. Her yerde afişlerini görünce üzülmüştüm. Keşke gidecek vaktim ve arkadaşlarım olsa diye. çok şükür ikisi de denk geldi :).pazar günü öğleden sonra ders bitmiş oluyor. Arkadaşım teklif edince hayır diyemedim. Harika bir gündü. 2 yıldır görmediğim eski sınıf arkadaşımı da gördüm. Anılarım canlandı ;))

Ortam harika cidden. Çok kalabalıktı yine. Her yer insan ve kitap 😊 bu kadar kitapsever olduğunu bilmiyordum. Yılan kuyruğu gibi bir sıra vardı. Bir an gözüm korktu. Herhalde saatlerce bekleyeceğiz giremeyeceğiz diye :) ama sonra hızlı ilerledi ve girdik. Arkadaş giriş biletini de almış bizim için. Önce biraz sahafa baktık. Sonra çay içmek için oturduk. Bolca sohbet ettik J her şeyi özlemişim cidden. Sonra da sahafı güzelce gezdik. Zaten benim için sahaf kısmı önemliydi. Yani kısaca uzun zamandır hiç kitaplarla yakın olmadığım kadar yakındım. O ortamı, kitap kokularını, her yerde kitapları kapışan insan kalabalığını çok özlemişim. Ayrıca ilk kez kitap fuarına 2016 yılında gitmiştim. Okul götürmüştü. O gün benim için en önemli günlerden biri. Sevdiğim her arkadaşım vardı yanımda ve dolu dolu kitap :) daha ne olsun. İşte o güzel anıları da hatırladım. Çok iyiydi yaa.

👉7 kitap alabildim.
👉Mustafa Kutlu kitapları 19 tl Uzun hikaye 8idi. Beyhude Ömrüm 11 tl idi.
👉Kendine ait bir oda ~ Virginia Woolf 5 tl
👉Ermiş ~Halil Cibran 5 tl
👉Görünmez Adam ~ H.G.Wells 13 tl galiba.
👉Tutsak Güneş ~ Ayşe Kulin 10 tl
👉İncir Kuşları ~Sinan Akyüz 10 tl
👉Sahaftan sadece 2 kitap aldım onlar da Tutsak Güneş ve İncir Kuşları 
👉Toplam 62 tl ile Kitap fuarı alışverişi sonlandı.

*Kuzenim ve kendime de fotoğrafta gördüğünüz kitap ayracını aldım. üzerine isim yakılması çok hoşuma gidiyor ya çok otantik değil mi??

(bunlar aldıklarım. fotoğraf bana ait tabi ki.)

💫 Sahaf gezmek çok güzeldi. İmkanı olan cidden gidip görsün o ortamı. Doya doya gezdim. Kitap kitap kitap Allahım o kadar mutlu oldum kii. Uzun zamandır stres, sınav, ders, dershane bilmem ne ile geçiyordu ve bu bana çok iyi geldi. Kitapların bir kez daha benim için ne kadar önemli olduğunu anladım. Hayatımda en iyi yaptığım şey kitap okumak ve sevmek. İyi ki diyorum. İyi ki bazı insanlar beni bıktırmış ve ben de kitaplara sarılmışım. Kitaplar kadar iyi dost yok. Ayrıca iyi ki bu bloğu açmışım 10.sınıftayken…
Herkese bol kitaplı günler diliyorum. İmkanı olan gidip gezsin. Daha fazla kitap almamak için kendimi zor tuttum. 7 kitapla günü kapattım. İlk gittiğim fuarda daha fazla almıştım. Arkadaşlarımı da peşimden sürüklemiştim. Hatta ortaklaşa benim kitapları taşımıştık o derece  ;)))

ankara kitap fuarı ile ilgili görsel sonucu

Okuduğunuz için teşekkürler :)
Eylül Fuar & Organizasyona da çok teşekkür ederim. Ankara'da olan tek kitap fuarını gerçekleştirdikleri için...
Katılan tüm yayın evlerine ve sahaflara da minnettarım :)

-AMARİL-


8 yorum:

  1. Fuarları çok seviyorum. Sende ne güzel anlatmışsın. Aldıgın kitaplar bitince yorumunu bizimle de paylaşırsın canım .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok severim :) Teşekkürler ;)
      Şu ara hep ders çalışıyorum ama mutlaka bu kitapları yazın okuyup yorumunu yazarım :))

      Sil
  2. Kitap fuarlarına ben de bayılırım. Adana'da ocak ayında fuar oluyor. Bittiği anda bir sonrakini beklemeye başlıyorum.

    Uzun Hikaye güzel kitaptır. Okuduktan sonra filmini de izleyebilirsin. Kendine Ait Bir Oda mart okuma listemde. Çok merak ettiğim kitaplardan biri. Hepsini iyi günlerde okursun umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 bende bayılırım yaa.
      Uzun hikayenin filmini sbs ye girdiğim günün akşamı izlemiştim ağlayarak. Güzel filmdi. Kitabı da çok merak ediyorum. İnşallah iyi günlerde okuruz☺😊

      Sil
  3. Fuarları çok seviyorum. Artık ara ara daha fazla kitap fuarı yapılsa da Tüyap Fuarları başka oluyor. O da İzmir'de nisanda. Sabırla bekliyorum :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de seviyorum ama daha 2. Kez gittim. Tüyap da Ankara da yok maalesef. Başka şehirde olana gitmek zor benim için ama nasip 😊😀 inşallah sen gidebilirsin 😃

      Sil
  4. Yorumlarınızı bekliyoruz o zaman
    Takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki ☺ Teşekkürler ben de hemen sizi takibe alıyorum 😀

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...