28 Temmuz 2018 Cumartesi

DİZİ YORUMUM // PRINCESS HOURS



Merhaba arkadaşlar:))
Bugün size bir Tayland dizisi önereceğim. İlk defa bir Tayland dizisi öneriyorum. Heyecanliyim :))
Bu dizi aynı isimli bir diziden uyarlanma. Ama ben ordaki karakterleri pek beğenmedim bunu izledim. Belki seneye yazın da onu izlerim. O dizi de zoraki prens diye bir şeyden uyarlanma. Yani birçok versiyonu var. Sahneler tamamen aynı mıdır bilmiyorum bilen yazsın. Ona göre izleriz =)
Eger bu versiyonu izlemek isterseniz dizi adının yanına Thai veya Tayland yazarsınız.

Princess Hours (Düşlerimin Prensi)

Reklam yapmiyorum. Ben diziyi izlerken ilk başlarda düzgün site bulamadım. Yeppuda diye bir site var ordan izledim sonradan hep. Benim odadan net fazla çekmiyor  o yüzden diğer sitelerdeki alternatifler donuyordu sürekli ama bu site güzeldi.  Sizde benim gibi site bulmakla uğraşmayın diye direk söyleyim dedim ;))

Bhutin diye bir Krallık var. Her yer çok harika çiçeklerle dolu. Çiçekleri cok sevdiğim için bu yeri beğendim. Saray da harika. Yemekler bile çiçeklerle süsleniyor.  Guzel parfümler yapılıyor.

Kaning adlı Sanat okuyan bir kız var. Onun babasinin babasi yani kızın dedesi Bhutin Kralının yakın arkadaşı ve korumasıymış galiba. Bunlar birbirlerine dostluklarının teminatı olarak söz vermiş. Torunlarını evlendirme sözü. Yıllar geçip Prens Inn evlenme çağına gelince bu sözün tutulması için kızı bulmaya çalışırlar.

Tabii verilen söz Krallık onuru olduğu için karşı çıkamaz kimse. Bu iki genç evlendirilir.


Bir de Kraliyetin geleneği varmış. Bir sürü prenses kurallari falan. Bu geleneklerden birisi prenses prensine özel bir koku yapması. Zaten Bhutin çiçeklerle dolup taştığı için çeşitli kokular var. Onları karıştırıp prense ömür boyu kullanması için bir koku yapıyorlar. Bu gelenek güzeldi... 

Prensin sevdiği bir kız var o kiz prensin evlilik teklifini en iyi okçu olabilme hayali için reddeder ve gider  ama sonra yarışmayı kaybedince geri döner.  Aşırı sinirlendim buna. Ne kadar gurursuz bir davranış bu ya. Hem reddediyor hem de artik evli olan bir Veliaht Prense yanaşmaya çalışıyor. Aslinda iyi birisi ama bu davranışları çok iğrençti. Prens de gurursuz davrandı. Onu reddeden ve sonra bir sey olmamış gibi geri dönen o kizla ilişiğini kesemedi.



Kaning ilk bölümlerde bir prensesin ve kraliçe adayinin öğrenmesi gereken şeyleri öğrenmeye çalıştı. Bir yandan da Prens ile birlikte üniversiteye devam ettiler. Yani çok yoğun hayatlari vardi. Kaning ve Inn'i birbirine yakınlaştırmaya çalışan ana kraliçe ve kraliçenin yaptıkları çok komikti :))

Kaning bazen çok aptalca davrandı bayağı kızdım ona. Sanki kurallari bilmiyor gibiydi herkesin başı belaya girdi. İlk bölümlerde çok çocuksuydu. Sonra Prenses olmanın ağırlığı ile biraz oturakli oldu ama yine de sarayda komik şeyler yapıyordu. Son bölümlerde olgun davranmayı öğrendi shsjsj

Kaning'in ailesi aşırı komik ya. Anne ve babasi çok tatlıydı. Kardeşi klasik ergen sjsnsns


Ana kraliçe çok tatlı bir büyükanne.  Kaning ve onun tanışma sahnesi çok güzeldi ve eğlenceliydi.

Kraliçe ise çok hüzünlü ve sert bir kadın. Ilk başta sevmedim ama sonra onun hep iyilik düşünmesini takdir ettim.

Kral ruhsuz gibi görünen ama sonra hakkinda ilginç şeyler öğrendiğimiz bir adamdi. Geçmişte yaşanan şey kötüydü. Kralin şimdiki zamanda yaptığı bazı davranışlara çok kızdım. Eşine karşıda çok  soğuk davranıyordu maalesef.



Geçmişte ilk Veliaht prens ölmüş ve yerine Inn'in babası geçmiş. Ilk kralın eşi ve oğlu yillar sonra ülkeye dönüyor. Tabii Inn'in babasi kral olunca Veliaht prens olma hakki da Inn'e geçmiş oluyor. Bu durumu hazmedemeyen ilk kralin eşi çeşitli entrikalar yapıyor. Kendi oğlu kral olabilsin diye uğraşıyor. Davranışları çok kurnazcaydı. Bayağı sinirlendim ona. Ama bazen de hakli buldum. Sonucta oğlunun kraliyet tahtindaki hakkı babası öldüğü icin elinden alınmış  çok rahatsiz edici bir durum.

Prens Nakhun çok kibar ve anlayışlı birisi. Onu sevdim. Prensesle yakin arkadaş oldular. Tahmin edileceği gibi prensese aşık oldu. Buraya kadar tamam kalbe söz geçmez sonucta. Ama sonrasinda bazı yaptıkları kötüydü. Prensesin onuruna zarar verdi. Yine de her ne olursa olsun Kaning i korumaya çalıştı. Bu yüzden ona kızamıyorum tam olarak.

Böyle bir dizi işte. Romantik sahneleri de var. Entrika da var. Son bölümlerde işler aşırı karışıyor. Çok heyecanliydi. Geceleri izledim bu diziyi. Hatta saat 3 e kadar falan uyumadim. Sürükleyici idi.


Genelde aksiyon bilimkurgu izlesem de arada böyle tatlı romantik diziler iyi geliyor. Hem kafam rahatlamış oluyor. Zaten sadece 20 bölümlük bir diziydi.

Eğer ki gülmek eğlenmek ve biraz da dram istiyorsaniz bu tatlış diziyi izleyin.

Kaning ve Inn cidden çok yakışan bir çift. Son bölümlerde onlara üzüldüm bayağı ama sonu beklediğim gibi bitti.



Aslında bazi ufak şeyler belirsiz kaldı sonunda  ama olsun. Sevdiğim diziler arasinda yerini aldi. Belki bazi yerleri klasik ve klişe gelebilir  ama bazen böyle şeylere de ihtiyaç duyduğumuz zamanlar olabilir. Bende tam öyle zamanlarımda bu diziyi izledim. Sevdim ve iyi ki izlemişim diyorum :)))

Bu aralar kitap okuyamiyorum. Yoğun bir çalışma temposundan yeni çıktım.  Okuyunca devam edebiliyorum ama yatarak dizi izlemek daha iyi geliyor. Bir sürü dizi izledim. Firsat buldukca yine öneri yapacağım.

-Amaril-

4 yorum:

  1. Daha önce hiç Tayland yapımı bir dizi izlemedim ama şu sıralar dizi arayışındayım. Dolayısıyla başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde 2. Tayland dizim galiba. Ilk izledigimi yarım birakmak zorunda kaldım ama bunu bitirdim hemen. Yazın iş olmadığı icin :))

      Bakalim beğenecek misin? Sende bitirince dizi hakkinda yaz, okumayı isterim =)

      Sil
  2. Ben henüz Kore dizileriyle bile tanışmamışken Tayland dizisi benim için çok iddialı olur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizileri cok geniş bir alana yayiliyor. O kadar cok var ki. Genelde hepsi tatli ama bazen tabii klişeler de cok oluyor. Tayland in pek bir farki yoktu ya. Ama tabii Kore dizilerine hayran olanlar cok buyuk farklar bulur da ben de fazla izleyemedim.

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...